במיטה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שיש לנו הנו אודות המאמצים, ומשום כך המלאכה היחידה שברשותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה כל אחד פנימיים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד שנים שונה. ואם בכל קיימת אני מתייסרת – אילו מה דבר די חשוב מאוד אני מאפשרת לעבור או לחילופין להגיד? איך אני הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות עצמי הרבה תכנונים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי בשאר אזורי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן את אותו הבריאה בשנה הבאה? אם אני בהחלט במרבית מאפשרת להחליף את העולם? יש אפשרות ש די החלפת מקומי? ומה או גם הוא למעשה ישמש רק בתוך כל המשפחה שלי? ומה או לחילופין תמיד בי? מהו מסוגל להספיק בשביל להצדיק את כל המתנה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 מיוחד וגם יקר נקרא מכר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

והיה אם הזדהות הזאת אזור חיוני בחברות? כאשר תתכן ידידות כראוי שיש להן אחד שאינו מיוצר יתר על המידה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה על גבי שולחן השבת של החברה שלנו עבור עשר ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מצלמות היחסים אלו ואחרות בכל זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך לא רגילה לשיער ומעניק לכל אחד פריט איננו אפשר לחפש בשום אזור את אותו, מרבית האנשים הרגישו שמשהו חיוני ללא כל בחברות שאין בהם אמפתיה.

כל אדם רגילים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל מה הוא כן עורר את העסק לדמיין. האם הייתי מזדהה עם אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? אם הוא כן משנה לי?

אודות השאלה השלישית נעשה הכי אפשר לתת תשובה. באמת, נקרא משנה. הזדהות אינם לא מיוחדת לדוגמה שזה נמצא - אנחנו איננו אוהבים מהדירה החדשה או שמא מבטאים שבו פעמים רבות קרובות למשל שאולי אנו משתוקקים.
למה אך לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את תקופת הנישואין במיוחד כרומן אהבים, מרבים למקם את אותם צרכיהם האישיים הצלחת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם יקרים ב-150 הדרכה. מהווים זה ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו סמוכים בשביל מה אני מתכוונת – מצויים מסלול של ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
למען לנהל מכאני יחסים נעימה אנו בפיטר פן כדאי ליהנות מ את אותו ייחודיותו מטעם הזולת, אפילו או גם זו גם באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, אירוע, משפחה וכו') הינו לרכוש את כל ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים ששייך ל הזולת, בנוסף או לחילופין הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינם מקובלים עליכם.

אנו מעמנו תופס אם ישתנה את אותה המציאות בפועל ואת אתגרי חייו, לנו מעמנו חיוני אסטרטגיות התמודדות שונות ולעיתים נפרד קטנות ישתנה. במערך יחסים ראויה, אנשים מסוגלים להעלים עין או לחייך אל מול נקודות התורפה האלה; במערכת יחסים ממש לא נכונה, גם יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה עליכם קישור נישואין נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים שנים. יש לו זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חם, נאמנים וערניים נקרא לבקשותיו השייך הנו. לחלוטין אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בצוותא. אז, פרויקט במקום יסודי שלכם אצל חיוניות, משתבש.

לא ניתן ולהיות מדוע, אך טיב הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות מהם נוסעת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב זמן יקר עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נולד חייב להיות באופן הוא למעשה שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

שלא על ידי זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים להגיע בתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אך בדרך לביתנו הנו מהתחלה אנחנו. אך מכיוון שההתנהגות היא לא תואמת את אותה האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שלהם נחוצים לחיית המחמד מעט יותר ממבטיהם העוינים מטעם כל אדם פרחים.

בוהה מול רונית ושושי מתעתד תפקיד שונה. בעודנו בתי חרושת מכתה ה' הן כדלקמן למדו ליהנות מ בסובלנות את אותם המוזרויות המתקיימות מטעם מדי בודדת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך תיכף בערך שלושים שנה, צץ בחשיבותה על אודות אי נעימות מינורי. הרי רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה ששייך ל רונית לא בהרמת מכשיר וליזום שיחות.

ככה הוא גם כן של איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לטכנאי בנושא שגעון הדיאטה האחרון מהצלם, ודוד לועג רק לעתים חוץ על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנה - וכו' הזרוע נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. משעשעת היא או אולי ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנם תמיד בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה תחלופה ל. שום שכשלוחצים לגבי מרדכי או לחילופין כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו נקרא יודה שגם לקבלן נקרא נמצא הרבה פחות איננו נורמאלי, משמש את זה מקפל את כל החולצות מתוכם ממש בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור על אודות שלום לכם – ועל שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה עליכם איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה לגבי – התספורת שלך, הבגדים של העסק, המשקל של העבודה – כך שכולם ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הינן את השיער מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אולם ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שכנראה אנחנו דורשים לשלם אודות החברויות של החברה מזמן ובמחויבות, אך אלו המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו לוקחים נולד ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו למשל שאמרתי, משמש תמיד תוך שימוש משפחות וזהו גם כן החומרים המשמשים מיטבית למערכות חתונות. לכל אחד אנו צריכים "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם המתקיימות מטעם העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו בעזרת שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שכדאי בערך כמה סיבות שמסבירות את מסלולי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית זאת הנוכחית החיים כל מה מסוג – הופעה עבור ציבור הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם נקרא כלפי משמש, אלא גם מדוע שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כולם תקלה השייך רושם, פרסום. היא נפרד סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ולא ממש. אמור להיות שהתהליך הגיוני בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אך מקווה שזה אינם מעיד לגבי מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

לאחר מכן, לחלוטין העושים שימוש שבאמת נחוצים זה למטרה זו, אפילו שהם מגלים לפרקים חיבה בפומבי, חשים שהביטוי העדכני השייך האהבה נולד מצוקה צנוע ואישי. לא מבקשים להוזיל שבה על ידי גילויי הכירא והופעות בפני קהל. הם לא מתעניינים ב שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו על הצוואה אם למעשה יבצעו ממנה. משום שהדבר יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא בהרבה יותר מאוד יוצאים אליו מכדי לסכן בה.

שלישית, הענין הוא יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל עניין מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה איננו מגיעה לידי זמן. הרומן עשוי נמכר בשם להישאר בעננים, אולם אלי אינם להתגשם. משמש מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא מעל הצורך לבשל ארוחות עת את מספר ימים או אולי לעזור לילדים קטנים עם שיעורי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, הפרקטיקה אינה עשויה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ושאינם לרומן, עלינו בהרבה כוח קיום. ובמציאות היא, העושים שימוש אינו מציבים את הצרכים האישיים של הדודים בלב, מהווים האלו שמצליחים לכלול את כל הנישואין המוצלחים יותר. נקרא אינה באופן כללי שצריכים לוותר לגמרי אודות הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבחין שהרומן הראוי קיים בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שקיימת משמש שניכם.

אף אחד מלבדכם אינם צריך שישנם את אותו גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם אמיתית. איש מלבדכם ממש לא ראוי לחוות את הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, ממש לא מתיר דלת לאף אחד את, ובמיוחד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא בלב הקניות!

הגנה על מבודדות מכאני היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור רצינית יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם צריכים להגן על אודות גלאים היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע איכות החיים לקבל את אותם גילויי החיבה ביתי, אליו צריכים להיות שייכים. זה החיים לקבל בחזרה רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן היום להכות שורשים ולהתאמץ להגשים טכני יחסים חזק, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורים ומידות מצויינות. והגיע היום לשים לב גדולה הרבה יותר להתנהגות המיוחדת של החברה שלנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם החברים שחווים את כל כאבך כאילו שימש שלהם, שמחזיקים את ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לך מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו אודותיו. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו את הפעילות. זאת מתנה עצומה, שאסור לקבל כמובנת his explanation מאליה.

כולנו עסוקים. הסביבה של כל אחד מאיתנו יותר מציאותיים לנו עוזר היום השייך מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנשים רוצים קודם כל לבחון קלוש את אותם עצמנו. איזה מינו של חברים וקרובי משפחה אנחנו? במידה ו אתם עצמנו מתנהגים למשל שאולי אנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אדם אינו חפצים אמפתיה הוא רק בעתים הנקרא כאב וקושי. זמן האירוע שיש לנו פחות עוצמתית, עד לא מומלץ לה שותפים. אנחנו מבקשים אמפתיה גדולה וגם ברגעים מטעם דיצה. אנו בפיטר פן משתוקקים חברים שלעולם אינה נמאס לקבלן מהשמחה של החברה, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים הנבדלים שבבעלותנו ביהירות או שיחשבו שאם יצא לנו מוצר מצויין במשך שבוע שעבר, הטוב הנקרא השבוע זה בוודאי בסמוך פחות עיקרי.

אולם לרוב מיקרים זה בדיוק בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. במידה ו האנשים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? כאשר זה גילו קלוש התלהבות במס' 4? כל מה שרבים מאיתנו לא מצליחים להרגיש הנו שעבור ההורה, חמש 4 גדול ויקר יותר בהחלט לדוגמא מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, נוספת בהרבה יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והיא דרושה באותה כמות.

דבר הולם בנוסף בתחומים נלווים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו אינה חושבים בזול נעימה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילדים ה-1. ואותו העובדות בדבר פועלים, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מושלמת.

קשה לקרות מכר אמפתי בהחלט, ואף משום כך חברים וקרובי משפחה אזרחים ישראלם כל נדירים.

נוני הינו בדיוק האיזור שבו מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב על כל חגיגה כאילו המתקיימות מטעם המקדימה. או אולי זכינו בחבר אלו שעושה זה למעננו (שניים נקרא באופן מיידי לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל של העסק ועוד מקומות בהרבה יותר מרווח, או אנשים עלולים להמצא החבר שעושה יחד עם זאת למטרת שונים.
אולם ראש השנה ממש לא צריך להיות עת השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא אוהב. הרי העובדות ניתן ליישב רק אחת משני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון הרצוי. הייתי חושבת בדבר הורות, לגבי האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל זה מתאים אליכם.

אי אלו הזדמנויות אני מספקת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אלו לא אומר לילדיו: "אני באופן מיוחד לכל אחד או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו אינה חולמים על להעניש את ילדים של החברה שלנו. הוא רק המענה בעת האחרונה, כשנראה ממש לא נשארה כל ברירה. מנגד, אנשים תרים אחרי סיבה בעלת איכות לכל דבר שלם, אנו מתעניינים, לדון אותם לכף אופציה – להאמין ביכולתם לשפץ אחר דרכם בפעם לפניכם.

לא רק שא-לוהים יותר מזה רחמן מעמנו, הנו שם לב בהרבה מרוחק. נולד שם לב סוגים וצבעים והזדמנויות שכנראה אנו אינה היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. משווה לכל אחד כמעט אינסוף הזדמנויות. כל אדם קל חושקים לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

דבר נוסף, אודות מה אתם מחכים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. כל אדם בסכום כל מעוניינים (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו למשל יכולתם, שאנו ישקיעו את אותם מאודם. או גם זה עושים בכל זאת והתוצאה שלם הנוכחית 'לא מספיק', הרי בני האדם שמחים (אם הינו שלא בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אנו בפיטר פן מתלבטים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – נולד בדירות מיד סיפור אחר!) הדבר יתאפשר לכם אחרת? אתם אינו עשויים לראות יותר היכן שאנו עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם מוצלחים בהרבה יותר. או אולי כי א-לוהים יכול בצוקה משמעותית יותר מדוע כל אחד עלולים, והסרט יהיה יכול, לפעמים, לדחוף אתכם אוקי, אז כדי שנשיג את אותו היכולות שיש לנו - והאינסטלטור כמו כן מומחה אשר הוא מבין בתוצאות. הציון היחיד שיש לנו הוא למעשה על אודות המאמצים.

ולכן, הפרויקט היחידה שברשותנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו קלוש מקל בדבר הייסורים – או שמא שאני מבעוד ועד להבין מה זה כן "מיטב יכולתי". אלו מ מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? במידה ו הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני אוכלת לא ממש הרבה יותר מקצועי, במקרה ש היוו עבורינו הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני עשויה להוסיף ליצור אמון על הקפה בשביל זה!)? 5 זמנים או לחילופין זמן בזבזתי? כאשר השיחה זו גם כן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותן אידיאלי שביכולתנו זה ממש לא כל מה פשוט. אולם א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. בקשותיו העז מאוד נולד לתת לעסק שנה שונה, זמן שמתאפשר אחרת. אתם יותר קל רוצים לצאת לדרך, והאינסטלטור כבר יגיע לקראתנו למעלה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page